top of page

بسته به اینکه چه کسی از شما سؤال می کنید ، Google AdWords ممکن است یکی از بهترین سیستم عامل های تبلی

و اگر من صادق باشم ، هر دو جمله صادق هستند.


می دانید که چه اتفاقی می افتد این است که اگر یک کمپین AdWords به درستی تنظیم نشده باشد و یا بر این اساس آن را بهینه سازی نکنید ، می توانید مطمئن باشید که بازپرداخت آن را نخواهید دید.


اشتباه کردن آسان است

اگر نادرست کمپین AdWords خود را تنظیم کنید ، بازپرداخت مشاهده نخواهید کرد که نوشتن این سکو به عنوان اتلاف وقت و هزینه تسهیل می شود.


برخی از رایج ترین اشتباهاتی که می بینم:


با استفاده از کلمات کلیدی مطابقت گسترده

کلمات کلیدی منفی را اضافه نکنید

ترافیک خود را به صفحات فرود رزرو نشده ارسال نکنید

(اطلاعات بیشتر و نحوه اصلاح آنها را در اینجا بخوانید)


در راه اندازی یک کمپین ، همیشه باید به یاد داشته باشید افرادی که در جستجوی محصول یا خدمات Google هستند در تصمیم گیری قیف کاملاً کم هستند.


تصميم گرفته اند كه آنها به محصول / خدمات نياز دارند ، آنها هم اكنون به طور فعال به دنبال كسی هستند كه آن را به آنها ارائه دهد.


گوگل ادوردز ابزاری است که می توانید جلوی آنها را بگیرید ، اما در اصل فقط یک ابزار ترافیک است.


اگر می خواهید موفقیت بازاریابی به حقیقت بپیوندد ، همچنین لازم است که در انتهای دیگر کار کنید تا به افرادی که روی تبلیغ شما کلیک کرده اند برای تبدیل به سرب یا فروش (اگر در تجارت الکترونیکی هستید) استفاده کنید.


ارتباط مهم است

هنگامی که ممیزی یک کمپین برای یک عکاس در بوستون متخصص در عکس های عروسی. کاملاً شگفت زده بود که مبارزات انتخاباتی وی هنوز به تولید یک سرب واحد منجر نشده است حتی اگر او در مدت زمان کوتاهی چند صد دلار هزینه کرد.


در بررسی ، کمپین بسیار آسان بود که بدانید چرا او کاری از این کار کرده است ، کلمات کلیدی شما در امتداد خطوط زیر بودند:


"عکاسی"

"ماساچوست"

"تصویر"

"عروسی"

"ازدواج"

این بدان معنی است که شرایط جستجوی تبلیغات آنها به صورت زیر نشان داده شده است:


"درس عکاسی آنلاین"

"جلوگیری از DUI در ماساچوست"

"مشاور ازدواج Dedham، MA"

هیچ یک از اینها برای او مهم نبود. حال ، او ممکن است برخی از کلمات کلیدی شما را برای بهبود فعالیت خود در کنار هم قرار داده باشد ، به عنوان مثال:


عکاس عروسی بوستون

عکس عروسی بوستون

عکاس عروسی MA

این ترکیب های دم بلند بی پایان هستند و تمام ترافیک مربوطه را به سایت شما می کشانند.


بهینه سازی مداوم

نکته عالی در مورد AdWords داده هایی است که ارائه می دهد.


اگر احساس می کنید یک کلمه کلیدی مشتریان بالقوه جدید را به همراه خواهد داشت ، می توانید کمپین های آنها را آزمایش کنید. اگر آهنگ های جدید را نیاورید ، می توان نوشت؟ با انجام این کار می توانید با تغییر پیشنهادات توسط دستگاه یا مکان ، کمپین را بیشتر بهبود بخشید. همه پاسخ ها به تعداد است!


ممکن است دقیقاً سؤال کنید که چگونه می توانید کمپین های AdWords خود را برای موفقیت تنظیم کنید. اگر چنین است ، پس نگران نباشید ، زیرا ما این هیولا را با استفاده از اینفوگرافیک بهینه سازی AdWords در کنار هم قرار داده ایم تا به مشاغل کمک کنیم تا ROI Google AdWords را افزایش دهند.


ما با راهنمایی های بهینه سازی کامل بیش از 50 AdWords امروز می توانیم از قبل برای بهبود عملکرد کمپین پیاده سازی کنیم. امیدواریم شما از این لذت ببرید!

bottom of page